Tuesday, 9 August 2011

bad gurl !

kena buang keje :| 
haddoii mmg aku ni tak ONG la !!
dah keje elok² kena buang ..
lau alasan aku ni malas ke apa ke ,
aku leh ACCEPT ,, ni sebab aku umoq muda ,
xleh buat keje pakai bahan kimia ,
haddoii geram nya aku ..
aku sayang keje tu tapi adoii ..nak buat mcm na aku pon xleh pikiaq dh ..
menangis dari kat kilang sampai kat umah :(
nak mengadu kat sapa ..
sapa pon tak amek port sal aku ..
aku ni mmg tak pentinggg !!

malu aku kat mak ayah aku ,
mmg bukan salah aku ,
tapi aku tak tau macam na..
aku nak owg tau aku pon leh buat mcm org lain..


Saturday, 6 August 2011

r - i - n - d - u

fuuuhhhh fuuhhhh berdebu my ceconteng .
rindu lama xcoret , rindu nak luah ..
bnyk cita aku nk luah..tapi xtau nak mula dari mana..
life sekarang dah berubah ..

yahoooo aku dah keje !!
best kot ..cuma penat sikit..
keje mana xletih kan..
thanks mybe sebab doa korang..

tapi aku sedih sikit ,
baru aku keje seminggu ,
owg dah p cita bukan² kat ehem²..
jahat sangat ka aku ni..
tapi kalau org yg cita tu baik ,
dia xkan burukkan owg lain ..

aku tak fikir sangat pon ,
aku takot ehem² tu fikir lain..
hati manusia ni kita xtau ..
mulut cakap lain hati dia ..
semak kepala aku ni..

bila hidup aku nak tenang ,
hidup aku nak bahagia,
baru nak seronok ada plak gangguan ..