Saturday 16 July 2011

hari² penuh kebimbangan ,

tak bole tido ,
kenapa ? aku selalu risau ..
aku takot hilang dia..
aku tak tau nak cita mcm na ..
owg yg aku sayang yg aku nak miliki ,
pasti akan hilang ,( harap kali ni tak )

selalu aku fikir .. kalau dia tinggal aku mcm na..
sebelum aku tido aku suka fikir ,
kalau esok dia cakap dia dah tak sayang aku ..
apa aku nak buat masa tu ..
mcm na perasaan aku.. aku risau , bimbang..
aku risau ada pompuan lain dtg kat dia..
kami dah la jauh ..

aku syg dia , aku tak nak kehilangan dia .
tapi macam na perasaan dia ..
rasa nak pecah kepala bila aku fikir..
aku dah penat kecewa.
org yg aku nak tak penah dpt..
tapi tak kan dia pon akan jadi mcm tu ..


p/s : b tolong jangan berubah hati , bb tak nak kehilangan b .plzz utk bb

No comments:

Post a Comment