Friday 1 July 2011

o.O

Malam ni tak bole nak tido pulek ..
mungkin sebab dia biasa tido lewat ,
bagun pon lewat , so tak bole tido awal .

 tdi tengah best berYM , mood spoile ...
cemburu ke kenapa tak tahu ..
sakit hati aku kot ..biar la kat dia..
CINTA CYBER .. mcm tu dah la ..

bila dah mula suka , dia buat perangai ,,
heran aku .. malang sungguh.,..
kalau dia tak on9 layan elok plak..
kalau on9 mesti jadi supa pelaq ..
aku pon tak paham la .. pasaipa jadi mcm tu ..
aku buat suma tak kena .. aku tungguh supa tongkoi ..

nak lena pon tak boleh ..hati aku meluap2 dah ni..
malas nak berkelai ..dia pon dah besaq bukan budak2..
menangis aku sebab perangai dia..
aku nak jadi terbaik mcm na .. kalau dia 
 xbuat yg terbaik utk diri dia

TIADA JODOH ANTARA KITA ..

p/s: kalau sampai sini saja aku redha je la.. :)

No comments:

Post a Comment