Tuesday 14 June 2011

akan berbalas !

kenapa kau hadir tika aku kesunyian ?
kenapa kau pergi tika aku memerlukan?
kenapa aku yg kau pilih menjadi mangsamu ?
kenapa tuhan memberi aku utk berkenalan dngn mu ?
jika aku tahu ini semua akan berlaku ,
tidak sesekali aku mahu mengenalimu ,
puas aku menangis,puas aku berduka,puas aku sengsara..
sekarang kau bergembira atas penderitaan aku ,
penderitaan yg kau sendiri lakukan,
kau mementingkah harta,pangkat,darjat..
aku tidak setaraf denganmu,
kenapa engkau kecewakan aku,
kenapa aku ?
apa salah aku kepadamu ?
aku manusia biasa , sama sepertimu..
tergamak kau menghina aku..
tergamak kau mencaci aku,
memang kejam manusia seperti kamu ..


p/s : kalau aku diberi peluang , aku akan balas dendam !!

2 comments:

  1. hahaha...sekarang ni ayat ni dah xsesuai la syg :)

    ReplyDelete
  2. ermm xtau nk kata pa sbb kak dah xknai sapa lg sweety akk... pape pn smua nie jd de hikmah cyunk... now sweety xkn nmpk tp 1day sweety akn tau :) sabaq nah

    ReplyDelete