Monday 6 June 2011

Need Some1 ~ bUt !

Rindu nk karang lah . Lama tak update ,
Bukan tanak update tapi blog tak bole buka .
setelah mencuba baru boleh . best :)
bnyk st0ry nk cita , mcm2 jadi .. pahit manis suma ada ..

Kehidupan aku dah mula berubah , tanpa kasih syg seorang kekasih ,
Tapi aku xkisah dah sekarang sebab aku ramai kawan :)
kegilaan aku dengan depa makin menyerlah ,,
kawan segilaan aku Riena kantoi + Cik neto ..
mmg best dngn ladies dua ketoii ni ..

Scandal ? ade ke scandal nak dngn aku ?
Kalau ada add fb bg number fon .. hahaha
gedik suda ,
--------------------------------------------------
aku rasa aku perlukan some1 utk care aku .
tapi xtahu sapa , mcm mana nk cari some1 itu ,
susah lol sygs weyh :(

aku buka suka MELEWAQ , susah k berdunia dngn org ,
so susah nk cari some1 tu .. but aku perlukan some1 ..
Sunyi lah (:

Utk yg tunggu aku , bukan aku xsudi ,
but aku bnyk kekurangn sygs ..
aku nk cari yg boleh terima keburukan aku ,
bukan nk tgk kebaikan aku semata2 ..

SEMOGA BERJUMPA DENGAN SOME1 yg tulus :)

No comments:

Post a Comment