Friday 10 June 2011

dia kembali :|

hidup aku mula rasa tergedik-gedik ,
kenapa erk ?
sebab dia datang kembali :)
siapa dia ? dia yg penah singgah kat hati ni yg tak da peganti ,
aku akui mmng aku syg&cinta dia .
sampai sekarang tak pernah padam sikit pon pasal dia ..
malah, dia selalu mekar dalam ingatan aku ..
xpernah serikkah aku ? yup mmg aku xpenah serik..
sebab perangai aku xpenah serik ni aku selalu kecewa ..

sekarang ni aku masih terfikir ,
kehadiran dia buat kali kedua ni utk kecewakan aku
atau dia benar2 nak kembali pada aku ?
aku dah bagi peluang kat dia .
tapi kalau dia kecewakan aku mcm na ?
aku dah janji tak kan menangis agy !
tapi kalau aku kecewa mesti aku nangis :|
apa harus aku buat , bg kepercayaan or berhati2 or apa ?

sejujurnya aku memang happy sangt..
bila dengar suara dia malam tu ,
terubat rindu aku berbulan ..
perasaan sayang aku mula Mekar
mcm bunga lepas kna siram..
aku yg susah ni senyum ni asyik gelak gedik ja..
betapa syoknya dia mai balik ..
tapi aku tkot aku kecewa utk kali kedua !!

No comments:

Post a Comment