Wednesday 20 April 2011

Aku Bukan Perampas . Kerana Dia Wanita !

dendam dia?
bila kan berakhir...
rasa perihh di hati.
terasa rindu kian bertambah..
dimana jaji engkau kini??
...
tk sanggup mrampas chinta y ilang..
tk sanggup mrampas dari seorg y bergelar kekasih
kerna aku juga wanita
yang dapat merasa kan perihh nya pepisahan,
---------------------------------------------------------------------------------------
pintaku cuma satu .
melihat senyuman itu adalah aku .
kenpa ia hilang di puput sang bayu ..
pergilah impian yg telah kita bini bersama mimpi dan cinta..
semoga engkau bahagia..
aku turut gembira !
-------------------------------------------------------------------------------------
hati aku semakin gundah .
jiwa aku semakin resah .
sampai kapan harus aku tabah .
melalui keperitan yang x sudah !
 
kerana cinta  ("\(*.*)/") because love !
tawar kopi buleh tambah gula (:
kalau tawar hati nak tambah apa ?

No comments:

Post a Comment