Wednesday 6 April 2011

kenapa dia ??? ~ mr M`~

aku suka sngt kat some1 ni..aku pon xtau knapa dia...
aku kenal dia dalam 2bulan cam tu...
selama aku kenal dia tu aku tau dia tu 'owg punya
tapi hati aku nim still gatai merenyam nak syng dia ...
aku pon xtau knpa (: sampai detik ni aku masih syg dia...
walaupon aku tau dia xkan terima aku...
sebab aku nim serba serbi kurang..
tapi aku still amik tau sal dia (: xmalukan aku (: selalu aku tgk FB dia BLOG dia ..
.kadang2 rasa bosan sngt bila duk bertepuk sebelah tangan ni...
tapi bila aku cuba lupakan dia..makin kuat perasaan syg aku kat dia..
.tapi kenapa dia ?? cara dia yg amik berat..suara dia..menikam jiwa..mmg aku like lah..
kalau aku dapat dia sumpah xtinggal...oh tuhan tolong lah aku...
sesungguhnya aku menyanyangi dia >_< 
kalau dia jodoh ku kau dekatkanlah dia dengan ku..
satukanlah hatiku dengan hati dia...kalau dia bukan jodohku...kau bantulah aku utk melupakan dia...aminn [-o<

No comments:

Post a Comment