Sunday 17 April 2011

Rindu cec0nteng & My Story





ada x yg tertanya - tnya kemana lynn hilang ..
ye lah selalu ary2 update my baby nim..
5 ary x renew post :|
rindu tahap gila babis dh nim :(
aku p mana erk ?
aku balik kg membe aku at bukit tangga !
pas tu balik kg aku, mama buat kenduri..
------------------------------------------------------------
hidup aku mula rasa bahagia sekarang ..
aku buleh terima kenyataan dah ..
tq kepada yg selalu support aku ..
aku mula happy bila ikot kwn aku balik kg..
mmg tenang je..lupa mlsh aku..
terutama cinta xkesampaian tu..
mulai rini
aku akan lupakan semua tu..
hidup aku kalo aku x bentuk..xukir..xwarna..xbasuh..xpolish...
sapa yg nk buat bg..kan2.. :)
aku xmau hidup aku lingkop sebab some1 yg xpasti :)
moga tuhan tu bg hidup yg terbaik utk hamba dia yg hina nim :)
aminn !
------------------------------------------------------------------------------
aku mula serabut balik sekarang ..
sebab ,
diowg still kenen2kan aku dng some1 ..
aku xsuka dia la..
dh anggap cm kwn..
kenapa kerap sngt digosip cm tu..
penat+bosan+xsuka = mampoih p !
kalau aku suka dia dh lama aku jadi dng dia,,
msaalahnya aku xleyh terima dia..
kenapa ?
ask my hati touch my jantung :)



No comments:

Post a Comment