Thursday 7 April 2011

sakitt !!


aduh...sakitnya hati aku ni..lepas sowang2 yg bg harapan kat aku jujo benda yg sebenar...bodohnya aku terpedaya dengan janji manis manusia ... apa yg aku nk buat bila dah jadi mcm aku..luka hati aku nie dah menanah..tuhan dah tunjuk kan benda betol kat aku...nk menangis aku xterdaya dah..mana p air mata aku..kat mana aku nk luah sakit hatijiwa aku ni...tuhan tlng la aku ni..malu nya aku menagis sebab benda mcam nim..sampai hati AMPA kan..puas hati kan bila ampa tgk aku menagis mcm nim...semua owg tepuk tgn pasai kebodohan aku nim...ELLINA ANG MMG BODOH LA !! ..sakitnya jiwa aku....xsanggup aku nk hidup dengan keadaan mcm nim...tergamak ampa buat aku mcm nim...terimakasih sangat2...

                          tergamak nohh...mmg gamak la !!
                                                        

No comments:

Post a Comment