Tuesday 12 April 2011

Berat Ujian Mu





sedih..sad..kecewa..sial..malang.. mungkin tu yg layak utk aku..
terlalu sakit utk aku lalui semua nim..deritanya hidup aku bila dpt tahu mcm ni..
pasaipa berat sangat ujian yg allah bg kat aku..sakit sngt mcm nim..
sabar ? dh penat aku sabar..tpi ni jgk aku rasa ..kecewa !
makin takot aku kat hamba allah yg bernama lelaki !
patot ka aku mencintai wanita ? kaum tu je pandai menjaga hati orang..
permata yg aku simpan bertaun lamanya akhirnya gugur dia atas meja hati :(
owang ckap senang la..sabar la apa la..tapi yg merasa tu mcm mana..ampa xrasa ampa xtau la !
aku siat tangan aku pon xsakit cam nim.. dah puas aku menagis..dah puas aku meraung..
apa lagi aku nak buat ? aku xlayak ka nk rasa bahagia mcm hampa !
kenapa aku yg allah pilih utk lalui benda yg berat macam ni.. balasan allah ke sebab aku penah sakit kan hati orang ? aku buat tu bersebab ..sebab dia tu mmg xlayak utk aku ! sebab dia perempuan !
sebab tu ka allah uji aku sampai cm ni ? kalau ini sebab dia aku sanggup terima perempuan tu dalam hidup aku.. supaya aku xrasa seksanya hidup aku yg malang nim !

No comments:

Post a Comment