Sunday 10 April 2011

pendapat plzzz .. :)

kali nie aku xmau cita luahan hati ka apa ka ..rini aku nk minta pendapat ampa semua...
patot x aku lupakan mr M .. aku dh penat la cam ni.. asyik pk dia...ingt dia...tpi dia..ouchh
xpenah bg respond pon..aku rasa benda nim sia2 je..xguna pon nk teruskan lagi...
patot x aku bg syg aku ni kat owg lain..kat owg yg betul2 nak kan aku..mcm2 aku buat kat dia ..tpi still mau kat aku...bosan tggu mr M.. sabar ? dh penat dh sabar... dia tau aku suka dia..tpi dia ckap dia xbersedia ..
so xguna la aku tggu dia..kwn mcm biasa kan lagi best :) xdak feeling2... n aku teruskan dng some1 yg nk kat aku tu..buleh x mcm tu? sbb mama says ... !

ellina,,
baik kita terima orng yg sygkan kita..
sebab..
kalau pilih owg yg kita syg
dia mesti nk kan owg yg dia syg !
( lebih kurang la )



3 comments:

  1. btoi ckp mama 2 sweety... cyunk n trima org yg nk kn kita... xguna kejar byg2.. bila cahaya ilang byg2 pasti akn lesap... sweety berhak bhgia tau... be strong my dear ^__^

    ReplyDelete
  2. :) yes ! tq my sis sweety akan lupakan mr M .. n teruskan dng mr D :)

    ReplyDelete
  3. adoi de M de D jemmm pape pn do the best... kak de je kt cnie tuk pape luahan k ^__^

    ReplyDelete