Monday 11 April 2011

Bila Manis Dapat Bestie ? !


sedih nya rini :( sampai hati dia buat aku cam ni..
selalu rapat dengan aku..
tiba2 rini lupa aku dh..cari bestie dia yg jauh tu dlu..
mentang2 la bestie dia baru mai dari jauh..
xkan la nk lupa aku..
mcm aku ni xpenting je...
selama nie sikit2 ellina..sikit2 ellina..
sekarang nim dah xda ellina dah..memang sedih la :(
gamak dia kan ?!
masuk ni dah dua kali dia buat aku mcm ni..
sebelum ni buat jgk.. mentang2 la depa couple dng geng2 yg sama..
mentang2 la depa kurus2..
mentang2 la depa segak2..
mentang2 la depa rambut sama panjang..
lupa aku yg xelok nim..
bila bestie dia balik mai carik aku balik..
la nie bestie dia ada buat xtau kat aku...agak2 la ..
kawan la sama2 . . xkan dpt hat baru lupa hat lama...
aku bukan kisah pon kwn ke x ..rapat ke x..
cuma aku xsuka la duk kwn elok2 tiba2 p kat  owg lain..
bencik la :(( seb bek ada some1 tlng ingtkan aku..
dia sentiasa ada utk teman aku..
tapi sampai bila..
aku tetap cemburu !!!



No comments:

Post a Comment